Статии в Flash Игри блог

От известно време насам мързеливата ми персона се води автор в http://igrici.blogspot.com/. Целта на този сайт е да разказва за безплатни flash игри. Засега съм публикувал две статии в него. Ако искате да ги прочетете, може да последвате връзките по-долу:


Ying YangВъздухът е земя, земята е въздух, хълмът е пропаст, пропастта е хълм и всичко в крайна сметка е Едно. Ин и Ян – една от най-оригиналните игри, която съм играл през живота си. Не сте виждали такъв свят. Никога.


BloxorzЩе влезе ли блокът в дупката, или ще пропадне в ледената пустота на Бездната? Екзистенциален преразказ с елементи на разсъждение.

Ако не ви се чете и искате направо да видите самите игри, ето ги:
Ying Yang
Bloxorz

ENJOY.

4 Responses to “Статии в Flash Игри блог”


  1. 1 Daggerstab ноември 25, 2007 в 1:11 am

    Не знам дали си виждал това:LaunchballПредставлява научно-популярен клонинг на The Incredible Machine, дело на типчетата от Лондонския научен музей. Забавна е, обаче ме издразни един бъг (който може би е фийчър) – някой от елементите не могат да бъдат местени, след като са сложени някъде, което означава, че ако сгафиш се налага да рестартираш нивото.Можеш и да създаваш нива и да ги „споделяш с приятелите си“, това още не съм го пробвал.

  2. 2 Estranged ноември 25, 2007 в 1:23 am

    Благодаря!

  3. 3 Johnny Joint ноември 27, 2007 в 4:13 pm

    Много интересна статийка,както винаги 🙂 А на сайта бях попадал преди време,но не знаех че е твой 🙂 Ето и една доста забавна флаш игричка и от мен 🙂 http://www.albinoblacksheep.com/games/missilegame3d

  4. 4 Estranged ноември 27, 2007 в 5:32 pm

    Не е мой сайтът. Написал съм две статийки на кръст там. Това е 🙂


Вашият коментар

Страници


