Echochrome

Важна е не действителността, а проекцията й.

Оживяла картина на Ешер.
Ооо-кей?
Тази концепция дълбоко обижда чувството ми за правилност и справедливост. Ядосан съм, страх ме е и отказвам да я играя. Умът ми просто отказва да работи по този начин, което ми показва как сам си поставям ограничения.

ENJOY…

WordPress не позволява качване на филчмета извън YouTube.

Ето линк с по-добро качество:
http://www.gametrailers.com/player/21881.html

И едно друго:

http://www.gametrailers.com/player/22295.html

2 Responses to “Echochrome”


  1. 1 Bruce Wayne юли 18, 2007 в 12:05 pm

    интересничко, нов прочит на добрия стар lode runner…

  2. 2 Estranged юли 18, 2007 в 12:21 pm

    На мен лично като геймплей (не като визия) най-много ми напомня за Portal – заради изкривеното пространство.

    А също и на Hapland – заради това, че не управляваш героя, а света около него.


Вашият коментар

Страници


