Echochrome

Важна е не действителността, а проекцията й.

Оживяла картина на Ешер.
Ооо-кей?
Тази концепция дълбоко обижда чувството ми за правилност и справедливост. Ядосан съм, страх ме е и отказвам да я играя. Умът ми просто отказва да работи по този начин, което ми показва как сам си поставям ограничения.

ENJOY…

P.S. Знам, че филмчето излиза извън очертанията, но ако го преоразмеря (смаля) правилно, browser-ите го пикселизират много грозно (те пикселизират и всички останали умалени картики, впрочем, единствено Opera не прави такива проблеми и преоразмерява загладено). Така че оставих филмчето по-голямо за ваше добро…
Допълнителен бъг на Game Trailers: трябва да щракнете върху бутона Play във филмчето, а не върху този в полето под него.

P.P.S.
Докопах Level Editor!!
(благодарение на NeoGaf)

2 Responses to “Echochrome”


  1. 1 Bruce Wayne юли 18, 2007 в 2:05 pm

    интересничко, нов прочит на добрия стар lode runner…

  2. 2 Estranged юли 18, 2007 в 2:21 pm

    На мен лично като геймплей (не като визия) най-много ми напомня за Portal – заради изкривеното пространство.А също и на Hapland – заради това, че не управляваш героя, а света около него.


Вашият коментар

Страници


